کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

نتیجه بازی والیبال ایران و لهستان در لیگ ملت‌ها | شاگردان عطایی بازی برده را باختند + ویدیو

  • کد خبر: ۱۶۸۲۳۶
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
نتیجه بازی والیبال ایران و لهستان در لیگ ملت‌ها | شاگردان عطایی بازی برده را باختند + ویدیو
بلندقامتان ایران در دومین گام از مسابقات لیگ ملت‌های والیبال مقابل لهستان قرار گرفتند و با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال کشورمان در دومین مسابقه خوددر لیگ ملت‌های والیبال امسال با نتیجه ۳ بر ۲ به تیم لهستان باختند. شاگردان بهروز عطایی که در مسابقه اول خود مقابل ژاپن در سه ست متوالی شکست خورده بودند، امروز با توپ پر وارد میدان شدند و دو دست ابتدایی را با برد پشت سر گذاشتند.

ست اول این مسابقه با برتری نسبی لهستانی‌ها شروع شد، اما در ادامه این ملی‌پوشان کشورمان بودند که موفق شدند کار را به دست بگیرند و در لحظات حساس بازی با استفاده از تجربه ستاره هایی، چون موسوی و اسماعیل نژاد ورق مسابقه را برگرداندند. این ست که با خطای سرویس فراوان دوتیم همراه بود در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود بلندقامتان ایران به پایان رسید.

شاگردان بهروز عطایی که مشخص بود برای جبران نتیجه بازی قبلی و ریکاوری روحی پا به زمین مسابقه گذاشته اند، با دفاع‌های عالی و بی نقص روی تور و حملات و آبشار‌های مهارنشدنی در خط حمله، کار را برای لهستان سخت کردند و در پایان با ارائه یک بازی برتر در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به کار خود پایان دادند.

ست سوم با برتری لهستانی‌ها همراه بود و این تیم از همان شروع مسابقه کار را به دست گرفت و اختلاف ۵ امتیازی را ایجاد کرد تا در پایان نتیجه ۲۵ بر ۲۱ روی تابلوی سالن رقم بخورد. بازیکنان تیم ملی کشورمان در دست چهارم هم دور از انتظار ظاهر شدند و با اختلاف ۱۰ امتیاز این دست را واگذار کردند تا  کار به ست مرگبار پنجم کشیده شود.

ست چهارم نیز با برتری مطلق لهستانی ها به پایان رسید و این تیم حتی اجازه نداد شاکله از دست رفته ایرانیان بازیافته شود و نهایتا این ست با نتیجه سنگین ۲۵ بر ۱۵ به نفع لهستان به پایان رسید و با این نتیجه همه چیز به ست آخر کشیده شد.

در ست پنجم بازی پایاپای و فنی پیش رفت و هریک از تیم‌ها سعی در کسب امتیاز بیشتر داشتند. اما از دست دادن یک امتیاز سرویس و یک آبشار بی دقت باعث شد تا این ست با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به سود لهستان پایان یابد و ایران تنها یک امتیاز از این تقابل کسب کند.

بازی بعدی ایران در لیگ ملت‌های والیبال برابر تیم چین خواهد بود و ملی پوشان کشورمان از ساعت ۱۰:۱۰ صبح ۲۰ خرداد به مصاف این حریف آسیایی خواهند رفت.

ویدیوی خلاصه بازی ایران و لهستان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->